8 ביולי 2011

פייסבוק לגיל השלישי

השבוע האזנתי כהרגלי לתוכניתה של ורדה רזיאל ז'קונט ברדיו 103FM ואחד הנושאים שהיא דיברה עליו היה הפייסבוק. ורדה טענה כי הפייסבוק הוא אחד הדברים החשובים בשנים האחרונות והיא רוצה לעודד אנשים מבוגרים ללמוד להשתמש בפייסבוק.
מדוע? זו דרך כל-כך נחמדה להתחבר לבני אדם בלי לחפש, בלי מודעת הכרות, להתחבר לקהילה ולעולם, לתחומי ההתעניינות שלנו באופן כל-כך עדין ולא בוטה.
עוד היא הוסיפה ואמרה כי זו גם דרך לצאת מהבועה. אבל  יהיו כאלה שיטענו "אבל זה וירטואלי" ו"אנשים יושבים ליד המסך" - לא נכון! ורדה חושבת שאפשר לצאת מהמסך. המסך רק מאפשר מהבית שלנו לשלוח שלוחות לכל העולם.
היא גם מעידה על עצמה כי היא לא מומחית פייסבוק. היא נכנסה לשם באקראי לגמרי וזה שדרג את חייה
כלשונה: "אני שמדברת יום יום עם אנשים, נשואה ויש לי את העולם החברתי שלי יותר טוב לי מאז הפייסבוק."
לסיום, היא פונה לבני גילה: "בני גילי אתם חסרים לי בפייסבוק. אני חושבת שאתם חסרים לעצמכם." 



ורדה על הפייסבוק: "מדובר באחד הדברים החשובים ביותר - בני גילי, אתם חסרים לי שם!"

מתוך ורדה רזיאל ז`קונט ( 05/07/2011 )

ורדה מסבירה מדוע הפייסבוק הוא דבר חשוב כל כך ואף מספרת כיצד היא עצמה הכירה חברות באמצעות האתר: "זה לא רק וירטואלי, אפשר לצאת מהמסך..."


קישור לקטע המדיה:
http://www.103.fm/programs/Media.aspx?ZrqvnVq=FFMGMG&c41t4nzVQ=EH



תגובה 1:

  1. תכנית חשובה ביותר! גם לקשר בין הדורות ובעיקר להעצמה שלהם! מקום חשוב לפיתוח הדימוי העצמי ומענה לשונות.
    http://elapelegmla.blogspot.com/

    השבמחק